ViC-Thor ViC-Thor
340
BLOG

W hołdzie fachowcom, znawcom Edit

ViC-Thor ViC-Thor Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 17

Taśmowo ostatnio czytam ten salon i z podziwu wyjść nie mogę ilu fachowców tu się trudzi aby wypełnić swoją  „wiedzą” przestrzeń na wyświetlaczach u czytaczy. Najlepiej jeśli przejdę od razu do cytatów, aby nie być gołosłownym. Oto cytat myśli tajemnej jednego z takich mistrzów: „Nie ma czegoś takiego jak symbol ateizmu”

Prawda ze odkrywcze? Jak ma  być, skoro nie ma? Niestety, nie pamiętam teraz autora tej niezwykłej odkrywczości . Drugi miłośnik myśli odkrywczej miał czelność zwrócić mi uwagę ze jest cos takiego jak oryginał biblii, taki - z którego się interpretuje tekst na współczesne rozumowanie.

[Pies drapał stary testament, którym z taką zapalczywością stara się wymaglować niejaki @wqbit, sutannowy w cywilu, a służbowo to bibliofil,   i amatorsko praktykujący biblio znawca, mówiący prawdę jak z nut, niczym sam pasterz dzieci niedowartościowanych z Dominikany, zwany Wojciechem z gilem na przedzie, który twierdził ze on z biskupem Wesołowskim na tej Dominikanie to walczyli z kartelem narkotykowym.]

Ale ten Nowy Testament musi być gdzieś w Polsce schowany, w oryginale. (sic)

 

 

Cytat z @JWalkera:

Co ty za bzdury tu opowiadasz. Opamiętaj się  człowieku. Napij się zimnej wody.

Na taką moją wypowiedź:

„Biblie też interpretują na podstawie kopii’’,

 

tylko prawie nie wiem co u takiego fachowca ma oznaczać napicie się zimnej wody, ale wiem jeszcze jedno – ten człowiek jest takim archiwistą, który jeszcze nie oznajmił światu o tym epokowym odkryciu  jakim jest Biblia w oryginale…

Kto wie, może jeszcze znajdziemy gdzieś/kiedyś autograf któregoś z Ewangelistów??

Szybciej znajdziemy rękopis z autografem Sw Jana, Łukasza czy Marka?

Myślę że sam profesor  Alfred Lápple powinien pobierać nauki u tego skromnego i niczym nie skażonego geniusza międzynarodowego religioznawstwa.

Jego wypowiedź można znaleźć z  22 01 2015 o godz 14;17.

W końcu oryginał  to oryginał, a kopia – to może być kserokopia. Prawda?

Kolejny geniusz myśli ukrytej, niejaki @Siukum Bala stwierdził że Buddyzm jest jedynie myślą filozoficzną, czym obraził (zza grobu/pod grobem) uczucia religijne mego idola, nieżyjącego już Japończyka  - Hakaru  Hashimoto, wielkiego wyznawcę buddyzmu.

A tak po cichu to osobiście czekam na nową ”autobiografie” Jezusa.  Skoro potrafil pisać.

 

ViC-Thor
O mnie ViC-Thor

Ambiwalentny do większości zjawisk i zdarzeń. Tylko w skrajnych sytuacjach bezkompromisowy. Kpiący ze starej schematycznej mentalności, opierającej się na wzniosłych hasłach. __________________________________________________ Zbanowali mnie= Gadowski - po tym jak mu napisałem aby zjadł własne skarpety, a nie własny krawat, jak sam chciał się wykazać własnym "bohaterstwem". :)) = = Wszołek - Za symbol:":DD"-wyśmiałem go tak lakonicznie. Zbanował mnie także szczurbiurowy za to że napisałem mu że CAŁOWANIE W RĘKĘ BISKUPA JEST PERWERSJĄ @rybicki za to że mu przypomniałem słowa profesora Sadurskiego:"Że jest gów-arzem". @MarcinKasprzak za to że AUTENTYCZNIE ZMARTWIŁEM SIĘ ZDROWIEM @eski i jej zaproponowałem zbadanie działania przysadki mózgowej - jeszcze mi wmawia dziecko w brzuch że to był przejaw chamstwa, a nie troski z mojej strony. "I bądź tu dobrym człowiekiem i martw się kobietami po menopauzie..."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo