ViC-Thor ViC-Thor
622
BLOG

Senator czy burak z PO?

ViC-Thor ViC-Thor Polityka Obserwuj notkę 4

 

            Czytam przeróżne wiadomości w necie, ostatnio w tematyce motoryzacji - szczególnie tej motocyklowej, ponieważ kilku moich kolegów nie bardzo chce 'zrobić' prawo jazdy kat A, a chcieliby pojeździć ze mną po drogach i bezdrożach jednośladowymi pojazdami silnikowym byłem żywo zainteresowany jakie będą regulacje prawne w tym temacie, czy będą podobne jak  tzw starej Europie Zach. Czy też znowu w naszym kraju obudzi się w jakimś osobniku ustawodawczy bantustan…

Nie miałem nadziei, miałem pewność (!) że ograniczeni ludzie, ludziom wolnym i odpowiedzialnym będą narzucać swoje „widzimisię” i oczywiście polska mentalność mnie nie zawiodła … moje oczęta znalazły taką oto wypowiedź (niejakiego Witolda Gintowta-Dziewałtowskiego z Platformy Obywatelskiej) :

 „... jeszcze nie spotkałem ani jednego motocyklisty, który jeździłby zgodnie z przepisami ruchu drogowego. Dlatego też wszystkie ograniczenia, które mamy zamiar stosować w ruchu pojazdów jednośladowych, są w moim przekonaniu pożądane”.

Aha… to może spróbujmy to, panie Witoldzie wziąć w jakąś systematykę logiczną…

Nie spotkał pan… a w jakim środowisku się pan obraca, czyżby tylko patologicznym?

 Czy też w całym swoim życiu spotkał pan jedynie kilku motocyklistów?

Czy, jeżeli będzie więcej obostrzeń prawnych, to kierowcy motocykli będą mieli więcej możliwości do łamania prawa, czy też mniej? Mowa jest o wymuszonych możliwościach, a nie z własnej inicjatywy.

To, że pan się wychował w Drewnicy na Żuławach - nie oznacza że inni też mieli wiatr w oczy, idąc do szkoły, nie oznacza że wszyscy inni mieli alkoholików za sąsiadów którzy wsiadając na komara, czy też osę – łapali muchy uzębieniem, kosząc wszystko do wysokości kolan, albo tracąc samemu nogi.

Pan swoim OGRANICZENIEM UMYSŁOWYM nie musi narzucać swego światopoglądu innym ludziom, wprowadzając ograniczenia – trzeba TAKŻE WPROWADZIĆ jakieś konsekwencje wobec kierowców, oczywiście mandaty, kolegia (sądy) do spraw wykroczeń, wiążą się z tym dalsze obowiązki sądów, które w całej Europie biją wszelkie rekordy ślamazarności i nieudolności…

Osobiście mam nadzieję, że kiedy pan już przestanie być tym senatorem- to za każdym razem będzie pan trafiał na zayebistego służbistę w postaci policjanta, który za najmniejsze wykroczenie, będzie panu wlepiał najbardziej surowy mandat, jaki się tylko da… tak bez znieczulenia, które daje immunitet, nie wierzę w to że przez całe swoje życie nie złamał pan ani jednego przepisu drogowego, choćby przez nieuwagę – MOŻLIWE że pan w ogóle nie ma jakiegokolwiek prawa jazdy, czyli kieruje się pan swoimi lękami (i to tworząc USTAWY!), w takim przypadku proszę skierować się do jakiegoś specjalisty…  ALBO MOŻE JEST PAN PRZEKUPIONY PRZEZ CHIŃSKICH PROCUDENTÓW ???

(Tych od produkcji jednośladowych automatów na tzw ‘gumie’)

 

Podsumowując – dla mnie jest pan białym pigmejem intelektualnym, ludzie o pańskiej mentalności wprowadzają szariat w islamskich krajach, albo każą obcinać waginy kobietom w takich krajach jak Somalia/Etiopia - jak jest pan człowiekiem starej daty, o drewnianej mentalności – to idź pan na emeryturę, albo na ryby pan idź, czy też grzyby… i nie odbieraj pan Polakom resztek swobody (prawa do wyboru)

[Dla niezorientowanych

http://moto.wp.pl/kat,1035803,title,Senat-motocykle-do-125-cm3-dla-posiadaczy-kat-B-rowniez-z-manualna-skrzynia,wid,16667591,wiadomosc.html?ticaid=113015

]

ViC-Thor
O mnie ViC-Thor

Ambiwalentny do większości zjawisk i zdarzeń. Tylko w skrajnych sytuacjach bezkompromisowy. Kpiący ze starej schematycznej mentalności, opierającej się na wzniosłych hasłach. __________________________________________________ Zbanowali mnie= Gadowski - po tym jak mu napisałem aby zjadł własne skarpety, a nie własny krawat, jak sam chciał się wykazać własnym "bohaterstwem". :)) = = Wszołek - Za symbol:":DD"-wyśmiałem go tak lakonicznie. Zbanował mnie także szczurbiurowy za to że napisałem mu że CAŁOWANIE W RĘKĘ BISKUPA JEST PERWERSJĄ @rybicki za to że mu przypomniałem słowa profesora Sadurskiego:"Że jest gów-arzem". @MarcinKasprzak za to że AUTENTYCZNIE ZMARTWIŁEM SIĘ ZDROWIEM @eski i jej zaproponowałem zbadanie działania przysadki mózgowej - jeszcze mi wmawia dziecko w brzuch że to był przejaw chamstwa, a nie troski z mojej strony. "I bądź tu dobrym człowiekiem i martw się kobietami po menopauzie..."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka