ViC-Thor ViC-Thor
338
BLOG

Bliskość - Wysoko - Wysockiego

ViC-Thor ViC-Thor Kultura Obserwuj notkę 12

                                           Jeśli ktoś - nie wiadomo kto!

                                            Czy on wróg, czy on brat, czy swat?

                                             Nie wyczujesz od razu w mig,

                                              czy on dobry, czy zły.

 

                                                Zaryzykuj i w góry weź.

                                                Nie zostawiaj samego, lecz

                                                jedną liną z się z takim zwiąż.

                                                wtedy pojmiesz w czym rzecz.

 

                                               Jeśli chłopakod razu zmiękł,

                                               zaraz w krzyk, zaraz wracać chce...

                                               Ledwo poczuł pod stopą lód,

                                               potknął się i chce w dół...

 

                                              Wtedy wiesz, że to obcy ktoś,

                                              nie zatrzymuj, lecz przepędź go.

                                              Nie dla takich jest grani szczyt,

                                              i nie pamięta ich nikt.

 

                                             Gdy nie skomlał, nie skarżył się

                                             choć pochmurny i zły, lecz szedł

                                              i gdy nawet odpadłeś ty,

                                              to on drżał, ale trwał...

 

                                             I jeśli z Tobą jak w dym, tak gnał

                                            a na grani się śmiał...

                                            wiesz, że możesz zaufać mu,

                                            tak jak sobie mógł...

 

ViC-Thor
O mnie ViC-Thor

Ambiwalentny do większości zjawisk i zdarzeń. Tylko w skrajnych sytuacjach bezkompromisowy. Kpiący ze starej schematycznej mentalności, opierającej się na wzniosłych hasłach. __________________________________________________ Zbanowali mnie= Gadowski - po tym jak mu napisałem aby zjadł własne skarpety, a nie własny krawat, jak sam chciał się wykazać własnym "bohaterstwem". :)) = = Wszołek - Za symbol:":DD"-wyśmiałem go tak lakonicznie. Zbanował mnie także szczurbiurowy za to że napisałem mu że CAŁOWANIE W RĘKĘ BISKUPA JEST PERWERSJĄ @rybicki za to że mu przypomniałem słowa profesora Sadurskiego:"Że jest gów-arzem". @MarcinKasprzak za to że AUTENTYCZNIE ZMARTWIŁEM SIĘ ZDROWIEM @eski i jej zaproponowałem zbadanie działania przysadki mózgowej - jeszcze mi wmawia dziecko w brzuch że to był przejaw chamstwa, a nie troski z mojej strony. "I bądź tu dobrym człowiekiem i martw się kobietami po menopauzie..."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura