ViC-Thor ViC-Thor
2287
BLOG

Techniczny wpis.

ViC-Thor ViC-Thor Rozmaitości Obserwuj notkę 12

      Ponieważ wiele razy kupowalem sprzęt bez uprzedniego sprawdzenia czy dany egzemplarz sprzyja moim wymaganiom. Postanowiłem wyciągnąć z tego wnioski i postąpić podobnie i tym razem. Wiele osòb wypełnia sobie czas wolny zapełniając go problemami ktòrych do tej pory nie znali. To np często widać po wzmożonych i ich specjalizacjach z zakresu dendrologii, teroryzmu, awioniki. Ewentalnie można poprzeżywać dolę i niedolę dwòch takich ktòrzy pchali i ciągnęli walizkę z trocinami z włoskim psem ktòry jeździł koleją  a wzgardzał mortadelą. Nie idąc taką drogą poszedłem inną...  mianowicie pomny przestròg starszych mężczyzn w mojej rodzinie kupuje sobie czasem sprzęt ktòry w momencie produkcji był bublem, lub oczywistym złomem w ładnym opakowaniu... dalsze dzieje tego sprzętu w moim posiadaniu polegają albo pòjsciu na kompromis...albo... co zwycięży w starciu nieprzejednanych charakteròw...  czyli; kto - kogo...

Jak na wtorek jest dziś na S24 wzmożony ruch. W sześć godzin wypełniona została prawa kolumna z gòry do samego dołu.

Jeżeli nie będzie jakiejś niespodzianki to od tego m-ca będę mògł znòw umieszczać notki.

Obiecałem o suwnicowej ze Stoczni im Lenina.

O tym jak Jezus zrobił małą i dużą maturę, bo przecież to jest oczywiste że musiał... zanim poszedł do Akademii Morskiej uczyć się na rybaka dalekomorskiego Morza Śròdziemnego,  oczywiśćie machnął przy okazji klasyczne wykształcenie...

Zablokowałem możliwość dodawania moich notek do lubczasopism.

Wystarczy mi jedna niespodzianka... czyli skreślenie z autoròw rodzynek z zakalca przez redaktor naczelną w ramach oczyszczenia... ideologicznego ... powiedzmy.

Mała uwaga; nie ma już takiej tolerancji na czyjeś ataki ad personam; poczucie humoru też się zmieniło.

ViC-Thor
O mnie ViC-Thor

Ambiwalentny do większości zjawisk i zdarzeń. Tylko w skrajnych sytuacjach bezkompromisowy. Kpiący ze starej schematycznej mentalności, opierającej się na wzniosłych hasłach. __________________________________________________ Zbanowali mnie= Gadowski - po tym jak mu napisałem aby zjadł własne skarpety, a nie własny krawat, jak sam chciał się wykazać własnym "bohaterstwem". :)) = = Wszołek - Za symbol:":DD"-wyśmiałem go tak lakonicznie. Zbanował mnie także szczurbiurowy za to że napisałem mu że CAŁOWANIE W RĘKĘ BISKUPA JEST PERWERSJĄ @rybicki za to że mu przypomniałem słowa profesora Sadurskiego:"Że jest gów-arzem". @MarcinKasprzak za to że AUTENTYCZNIE ZMARTWIŁEM SIĘ ZDROWIEM @eski i jej zaproponowałem zbadanie działania przysadki mózgowej - jeszcze mi wmawia dziecko w brzuch że to był przejaw chamstwa, a nie troski z mojej strony. "I bądź tu dobrym człowiekiem i martw się kobietami po menopauzie..."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości